Goedemorgen/-avond/-nacht - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Borceag - WaarBenJij.nu Goedemorgen/-avond/-nacht - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Borceag - WaarBenJij.nu

Goedemorgen/-avond/-nacht

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2013 | Nederland, Zwolle

Hallo lezers,

Goedemorgen avond/nacht, wij weten het straks niet meer. Om half 5 verzamelen we op Schiphol om om 7 uur te gaan vliegen. Na een tussenstop op Munchen landen we iets na 12 uur op Chisinau Airport.

Ik heb er enorm veel zin. Ik hou van de cultuur, de mensen, het reizen, het organiseren. Met mij vast nog meer reizigers. We houden jullie op de hoogte*.

Geniet als achterblijver van de zon!
Erwin

*Zoals gezegd, we hopen op internet ter plekke!

  • 22 Juli 2013 - 08:35

    Harald:

    Welkom in Moldavie! Ik hoop dat jullie een goede tijd zullen hebben!

  • 22 Juli 2013 - 09:09

    Fam Aantjes:

    Goedemorgen allemaal,

    Beetje rustdag gehad gisteren? En vandaag, toegerust aan de gang? Van ons ter bemoediging ook nog een woord voor onderweg: "Ik zal een engel voor jullie uit sturen om je onderweg te beschermen en je naar de plaats brengen die Ik bepaald heb".( Exodus 23)

    Liefs namens ons gezin, Arja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 19983

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 30 Juli 2016

Borceag 2016

20 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

werkvakatie Borceag

Landen bezocht: